2014年11月6日 星期四

SPD4459 [NightLight 夜蒲篇]---Tapeo: Bar De Tapas y Vino By Frankco

黎到中環SOHO, 心裡面一定係本住食高質既食物而黎, 而尼Tapas係我第二次去。
食既野如下
牛面頰, 係我每次黎都一定叫既一味菜, 因為真係好味, 牛既肉質的確軟身, 炆到岩岩好, 而且賣相吸引。
Tapeo: Bar De Tapas y Vino 的相片 - 中環
第一次食既時候經理話尼道菜好受歡迎所以推薦我地食的。牛肉面同青豆蓉配搭起來異常夾而且保留到牛肉的味道, 醬汁帶點甜, 令人愛不惜手。吃完後,我也覺得非試不可呢。

西班牙甜酒, 食西班牙菜必備, 酒味相比起普通甜酒其實有點濃
Tapeo: Bar De Tapas y Vino 的相片 - 中環
西班牙海鮮飯, 裡面既海鮮有魷魚, 蜆同蝦, 感覺的確很鮮, 但飯我諗應該唔關西班牙事。
Tapeo: Bar De Tapas y Vino 的相片 - 中環
Tuna tartar, 賣相很好,味道也好。Tuna很Flash, 另一方面配上芝士和多士一食微鹹而且香口, 烘脆了的多士令口感很捧。Tuna沒偷功減料, 啖啖肉。可以一戰。
Tapeo: Bar De Tapas y Vino 的相片 - 中環


















Tapeo: Bar De Tapas y Vino 的相片 - 中環


















Ref:http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=23696&tc=sr1


Edited by Frankco
SPD4459 Internet Market and Public Relations

沒有留言:

張貼留言