2014年10月2日 星期四

SPD4459 [NightLife] 夜蒲篇--Zafran by Frankco(SPD4459)

又到星期四的夜蒲篇, 今次我要介紹的是 位於中環雲咸街43-55號地庫的Zafran酒吧。

一聽這名字就知道這是有西班牙菜啦!

有時夜蒲淨系食D 薯條 漢堡點夠啊, 一大班人聚下,有時都要換下新口味, 今次你就可以試下西班牙菜啦!

以下有幾款,睇見我都流口水的菜式:
Gambas ajillo(Garlic Chilli Prawns)

Home made Chorizo

西班牙乳豬‧烤紅蘋果蓉雪利酒醬汁

Octopus, Sea Urchin, Spanish Smoke Paprika 

Spanish "Churra" air dried Beef Tenderloin


有美食當然不少得飲品啦!

我會推介White Sangria


美酒美食都有,當然環境也不少得啦

去過這酒吧的,你都會感受到一種舒適的感覺!


人均消費要$200-400左右,可能比其他酒吧貴d, 但我覺得那麼舒適的環境,而且有美酒美食,絕對值呢個價!

喜愛夜蒲你的,千奇唔好錯過

地址: 中環雲咸街43-55號地庫

電話: 2116 8855


Openrice: http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=155331&tc=sr1

Edited by Frankco

Student of SPD4459 Internet Marketing and Public Relations











沒有留言:

張貼留言