2014年10月9日 星期四

SPD4459 [NightLife 夜蒲篇] ---蟹麵膳Crab Noodle by Frankco

又到星期四的夜蒲篇啦!

一大班朋友夜蒲唔想飲太多酒,其實可以去下一 D 小食店聚下都是不錯的選擇!

今次要介紹的是 在中環, 名叫蟹麵膳 Crab Noodle 的港式小食店。

點解要推介?

當然是因為夜蒲的我都是餵食貓啦!哈哈

真心夜蒲肚餓的你,可以試下下面推介的食物

    
蟹肉雲吞花菇蝦子撈麵 - 高質彈牙又香口!

蝦子分量非常多,滿佈整個麵面,但可以先將蝦子炒得更香口。撈麵彈牙得很!有油香又不會太濕,是非常高質素既撈麵!另外花菇作配菜都非常爽滑香甜,又夠大隻,讚!




   
  好香蟹味雲吞又大大粒:D


 不得不提佢地既蟹湯,名副其實非常有蟹味!輕嚐一口已經感受到蟹既無比鮮甜,相信一定係用蟹殼淆湯而且無味精 
另外蟹肉雲吞雖然蟹肉不太突出,但勝在粒粒都夠足料飽滿,蝦肉豬肉彈牙!

$46仲有野飲呢到係中環黎架抵到不得了!! 




    蟹肉波菜汁全蛋面 - yummy :D

個面一上枱就已經好eye catching,墨綠既菠菜汁(我覺得叫蓉好D,因為似係攪碎, 粉粉地) 連埋兩塊薄片大腐皮同埋橙色的蟹籽,鮮黃的粟米仲有一絲絲既蟹肉已經very attractive!

行過記得試一試

Edited by Frankco
SPD4459 student of Internet marketing and Public Relations


address: 中環租庇利街1號喜訊大廈地下A號舖
Tel no:   3971 0933
Type:   港式  /  小食/熟食店
Open Hrs: 星期一至日: 11:00-21:00
Fee:    $50以下


Open Rice: http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=149949

沒有留言:

張貼留言