2014年10月20日 星期一

SPD4459 [Cafe 休閒篇] Homei 蚊型咖啡店 - by Hazel



又喺我 - Hazel同大家介紹中西區Cafe好去處


話說我今日去左一間叫 Homei既Cafe
逼不及待要同大家介紹下佢啦
真喺新鮮熱辣咖
至於蚊型咖啡店究竟有幾蚊型?睇下面D介紹你就知。

Homei”  位於上環太平山街,唔知大家仲記唔記得前幾個星期同大家介紹過既“茶家” 呢?“Homei”就正正位於“茶家”既前面啦。

靜靜雞講個秘密比你聽,其實Hazel我住上環,所以我成日都喺介紹上環既Cafe,希望大家唔好介意><!


言歸正傳啦....




滑板上擺放著小盤栽。
鋪面的確幾有特色,能吸引人入去光顧!


門口擺放住dairy menu。
價錢都不算太貴吧!


店内只可以坐8個人,坐滿都會幾逼甚至會有背撞背嘅情況出現, 同埋店内全部都係2人檯

真喺名符其實既蚊型!










相信呢幅墻畫喺店內最大特色。
剛巧坐在這美美的燈光下,影相好靚。
牆上手繪的花朵既隨性又色彩繽紛!
















~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~





自家製Muffin ($35),雖然柔軟度普通,但吃落有鬆化感覺,味道甜但有Creamy感覺,屬中規中矩之作。

House Coffee (跟餐飲品),普普通通啦,不過都頗香。







切開後發現大量新鮮藍莓大大粒的藏在蛋糕中。正!!!!!









等了許久的Cream brulee latte ($45)
極滑奶泡,真的有Cream brulee味道,感覺好新鮮
甜+咖啡的”苦”,口感又滑!















Pineapple Cheessecake (忘記價錢- -) 
芝士餅吃得多,,菠蘿味真喺未試過,這裡用既喺新鮮菠蘿, 餡有許多果肉,啱我呢個菠蘿愛好者!
芝士味相對輕宜一點, 感覺是幾清新, 而餅底也幾香脆。














另外提一提大家,真喺真喺只可容納8個人。
大家去前2-3日可以打電話去Book定臺
如果唔喺,就會好似我咁等左1個鐘。




Address: 上環蘇豪太平山街22-24A號B地舖
Telephone: 2857 9991
Price: $50-$100





沒有留言:

張貼留言